Joga + Pilates

Dla początkujących, dla osób potrzebujących wzmocnienia i wyciszenia

Zajęcia, które zachowują formułę zajęć vinyasa, ze wzmocnieniem partii ciała ćwiczeniami pilatesowymi. Zajęcia są skierowane dla początkujących - przygotowują pod zajęcia vinyasa, ale również dla osób, które potrzebują ruchu i wyciszenia bez komplikacji. Poznamy podstawowe pozycje jogowe oraz wzmocnimy i rozciągniemy całe ciało.

Joga Hormonalna 

wszystkie poziomy zaawansowania

Joga Hormonalna stanowi dynamiczną, choć relaksującą praktykę dla Kobiet. Składa się z sekwencji ćwiczeń, pranajamy (technik oddechowych) i  pracy w obszarze mięśni dna miednicy, a jej celem jest pobudzenie i regulowanie funkcjonowania gruczołów wydzielania wewnętrznego. Sesja kończy się joga nidrą – głębokim uzdrawiającym relaksem. 

Układ hormonalny, złożony z gruczołów wydzielania wewnętrznego, reguluje wiele procesów życiowych zachodzących w organizmie. m.in. metabolizm, cykl miesiączkowy i naszą reakcję na stres. Wraz z układem nerwowym odpowiada za homeostazę organizmu oraz wpływa na samopoczucie.

Yin Yoga

Dla początkujących, osób aktywnych fizycznie, osób które potrzebują wyciszenia

Yin joga to pasywna, łagodna forma, w której skupiamy się na pracy na głębszych strukturach: powięź, ścięgna, więzadła, stawy. Yin joga przynosi ukojenie dla spiętych mięśni, w praktyce praktycznie wcale ich nie używamy. Podczas praktyki pojawi się od kilku do kilkunastu pozycji, w których zostaniesz na dłuższy czas. Wspiera ona wyciszenie, wprowadza w stan medytacyjny umysł i rozluźnia ciało. Do praktyki yin jogi zalecamy ubrać się ciepło i wygodnie ze względu na jej statyczną formę. 

Ashtanga: Początkujący

Dla początkujących, dobry start do zajęć Vinyasa

To zajęcia, podczas których krok po kroku poznasz pół pierwszej serii ashtanga jogi. Stałym elementem każdych zajęć będzie powitanie słońca A, sekwencja pozycji stojących oraz pozycje zamykające praktykę, w zależności od potrzeb grupy danego dnia będziemy dodawać lub odejmować elementy, zatrzymywać się na dłużej przy określonych technicznych aspektach, a także sprawdzać różne modyfikacje i warianty pozycji. Zajęcia odpowiednie dla osób zupełnie początkujących, ale także dla już praktykujących – jako możliwość powrotu do podstaw.

Pilates

wszystkie poziomy zaawansowania

Pilates to forma treningu, która skupia się na wzmacnianiu mięśni brzucha, pleców, miednicy i pośladków, poprawie postawy ciała oraz równowagi. Ćwiczenia są oparte na świadomości ruchu, precyzyjnym wykonywaniu ruchów, skupieniu na oddechu oraz harmonijnej pracy mięśni.

Na zajęciach skupiamy się na pracy z własnym ciałem i koncentracji na jego odczuciach. Poprawa samopoczucia i pozytywne podejście do siebie to kolejne korzyści wynikające z praktykowania pilatesu. Ćwiczenia mają także pozytywny wpływ na oddech i relaksację, co pozwala na redukcję stresu.

Vinyasa Flow

Dla osób znających podstawowe pozycje jogi

Vinyasa flow  to płynna i dynamiczna praktyka, w której skupiamy się na połączeniu ruchu i oddechu. Podczas praktyki stopniowo wzmacniamy poszczególne partie ciała wykonując płynne przejścia między asanami tzw. Vinyasy. Każda praktyka, oprócz sekwencji asan, składa się z pranajamy oraz relaksacji w dźwiękach. Praktyka wykonywana w trakcie zajęć, nie ogranicza się jedynie do jej oddziaływania w obrębie maty. Proces zwiększania świadomości swojego wnętrza znacznie wykracza poza obręby naszej maty, która jest jedynie ,,narzędziem wspomagającym”. Podczas zajęć poznasz asany i technikę ich prawidłowego wykonywania. Dowiesz się także o działaniu poszczególnych pozycji oraz celu ich praktyki. Nauczysz się pracy z własnym oddechem oraz zwiększysz koncentrację i wzmocnisz ciało.

Zdrowy kręgosłup 

Dla początkujących, seniorów, osób  prowadzących siedzący tryb życia

Na zajęciach będziemy się skupiać na kręgosłupie. Będziemy wykonywać łagodne ruchy w każdej płaszczyźnie, wzmacniać mięsnie głębokie -  centrum - oraz zostaniemy w rozciągających pozycjach statycznych. Wyciszymy umysł i rozciągniemy ciało. W trakcie zajęć będą wykorzystywane elementy jogi, pilatesu oraz treningu funkcjonalnego. Łagodna praktyka i wykorzystanie technik relaksacyjnych pomoże pogłębić oddech oraz zrelaksować całe ciało. Zajęcia mają charakter profilaktyczny.

Poznaj naszą ofertę zajęć i dobierz coś dla siebie. Skontaktuj się z nami to pomożemy w wyborze!

STUDIO

Kontakt

info@toyogastudio.pl

+48 729 199 000